✘✘✘

Something I Need - OneRepublic

超好聽


橙子不会说话:

I know that we're not the same

我知道我们是不同的人

But I'm so damn glad that we made it

但我如此该死的庆幸,我们坚持下来

To this time, this time, around, yeah

到了这个时候,这个时候,此时此刻

You got something I need

你身上有一些东西是我所需的

In this world full of people, there's one killing me

在这个世界上有各种各样的人,但只有你是唯一特别的

And if we only die once, I wanna die with you

如果我们终会死去,我想和你共死同眠

If we only live once, I wanna live with you.

如果一个人只能活一次,我只想和你共度此生


*MV是真的没看懂,不过超级想笑啊。

*“如果终有一死,我想和你同死共眠;如果仅有一世,我愿和你共饮朝夕。”

评论

热度(8)